Tevredenheidsonderzoek Kredietpunt Nederland Schakel JavaScript in je browser in om dit formulier in te vullen.Algemeen1. Wat is jouw rol binnen de organisatie? (Meerdere antwoorden mogelijk.) *DirectieAdviseurBinnendienst 2a. Kantoornaam *2b. Naam (Anoniem invullen is mogelijk. Je maakt dan geen kans op een Bol.com cadeaukaart.)VoornaamAchternaam3a. Lees je onze nieuwsbrieven? *JaNee3b. Waarom wel / niet? *Jouw bedrijf4. Op welke manier bied je consumptief krediet aan? *Op basis van advies, met adviesrapportOp basis van excecution onlyIk ben niet bekend met de vereisten van de dossiervastlegging5a. In welke situaties bied je actief een consumptief krediet oplossing aan? (Meerdere antwoorden mogelijk.) *Financieringswens, waarbij de LTI of LTV geen hypothecaire mogelijkheid biedVerbouwingswens, waarbij kosten niet opwegen tegen de behoeftes(Opstal) schade zonder dekking Te kort in spaarvoorzieningIk bied niet actief een consumptief krediet als oplossing aan, omdat5b. Toelichting *6. Welke stelling is voor jou van toepassing? (Meerdere antwoorden mogelijk.) *Ik krijg zelden een financieringsvraag, maar weet hoe ik hier in kan adviserenIk krijg zelden een financieringsvraag en weet niet goed hoe ik hier in kan adviserenIk krijg zelden een financieringsvraag, maar zou hier wel graag meer mee willen doenIk krijg regelmatig een financieringsvraag, maar heb geen tijd hier in te adviserenIk krijg regelmatig een financieringsvraag en sluit regelmatig een krediet7. Welke ambities heb je met consumptief krediet? (Meerdere antwoorden mogelijk.) *Ik zou graag mijn (acceptatie)kennis willen vergrotenIk zou graag training willen over het toepassen van consumptief krediet in combinatie met hypothecairIk zou graag mijn portefeuille willen vergrotenIk denk aan stoppen met consumptief krediet Geen van bovenstaande 8. Welke prioriteit heeft voor jou nazorg op de portefeuille? *Geen, er is geen behoefte aan ondersteuning bij nazorgGeen, er is behoefte aan ondersteuning bij nazorg Ik benader en actualiseer mijn consumptief krediet klanten regelmatigVoor mij niet van toepassing9. Zijn er andere banken / serviceproviders buiten Kredietpunt Nederland, waar je consumptief krediet afneemt of een portefeuille hebt lopen? *NeeJa, serviceproviders: KSC, Financium, DAK, De Krediet Makelaar, CFSNJa, banken: Interbank, Defam, Nationale Nederlanden, BNP Paribas, QanderAnders9a. Namelijk: *Onze dienstverlening10. Wat weet je van onze (product) mogelijkheden? * Zeer goedGoedVoldoendeMatigOnvoldoende Beschikbare banken particulierBeschikbare banken particulier Zeer goedBeschikbare banken particulier GoedBeschikbare banken particulier VoldoendeBeschikbare banken particulier MatigBeschikbare banken particulier OnvoldoendeBeschikbare banken ondernemerBeschikbare banken ondernemer Zeer goedBeschikbare banken ondernemer GoedBeschikbare banken ondernemer VoldoendeBeschikbare banken ondernemer MatigBeschikbare banken ondernemer OnvoldoendeBasis acceptatiekennisBasis acceptatiekennis Zeer goedBasis acceptatiekennis GoedBasis acceptatiekennis VoldoendeBasis acceptatiekennis MatigBasis acceptatiekennis OnvoldoendeProductmogelijkhedenProductmogelijkheden Zeer goedProductmogelijkheden GoedProductmogelijkheden VoldoendeProductmogelijkheden MatigProductmogelijkheden OnvoldoendeKredietbeschermersKredietbeschermers Zeer goedKredietbeschermers GoedKredietbeschermers VoldoendeKredietbeschermers MatigKredietbeschermers OnvoldoendeRentestandenRentestanden Zeer goedRentestanden GoedRentestanden VoldoendeRentestanden MatigRentestanden Onvoldoende 11. Wat vind je van * Zeer goedGoedVoldoendeMatigOnvoldoende Mogelijkheden voorbesprekenMogelijkheden voorbespreken Zeer goedMogelijkheden voorbespreken GoedMogelijkheden voorbespreken VoldoendeMogelijkheden voorbespreken MatigMogelijkheden voorbespreken OnvoldoendeBereikbaarheidBereikbaarheid Zeer goedBereikbaarheid GoedBereikbaarheid VoldoendeBereikbaarheid MatigBereikbaarheid OnvoldoendeSnelheid in oppakken van aanvragenSnelheid in oppakken van aanvragen Zeer goedSnelheid in oppakken van aanvragen GoedSnelheid in oppakken van aanvragen VoldoendeSnelheid in oppakken van aanvragen MatigSnelheid in oppakken van aanvragen OnvoldoendeSnelheid in oppakken van stukkenSnelheid in oppakken van stukken Zeer goedSnelheid in oppakken van stukken GoedSnelheid in oppakken van stukken VoldoendeSnelheid in oppakken van stukken MatigSnelheid in oppakken van stukken OnvoldoendeSnelheid in beantwoorden van mailsSnelheid in beantwoorden van mails Zeer goedSnelheid in beantwoorden van mails GoedSnelheid in beantwoorden van mails VoldoendeSnelheid in beantwoorden van mails MatigSnelheid in beantwoorden van mails OnvoldoendeTotale trajectTotale traject Zeer goedTotale traject GoedTotale traject VoldoendeTotale traject MatigTotale traject OnvoldoendeInformatievoorzieningInformatievoorziening Zeer goedInformatievoorziening GoedInformatievoorziening VoldoendeInformatievoorziening MatigInformatievoorziening OnvoldoendeBeloningsbeleid (provisie)Beloningsbeleid (provisie) Zeer goedBeloningsbeleid (provisie) GoedBeloningsbeleid (provisie) VoldoendeBeloningsbeleid (provisie) MatigBeloningsbeleid (provisie) OnvoldoendeSoftware (myView)Software (myView) Zeer goedSoftware (myView) GoedSoftware (myView) VoldoendeSoftware (myView) MatigSoftware (myView) Onvoldoende 12. Hoe ervaar je onze dienstverlening? (Meerdere antwoorden mogelijk.) *SecuurSnelBekwaamInventiefOplossingsgerichtVertrouwdPersoonlijkVriendelijkAnders12a. Namelijk: *13. Waar hecht je waarde aan in het contact met onze medewerkers? *Tot slot14. Welk cijfer geef je ons? Not at all Likely Extremely Likely 012345678910 15. Mis je nog iets in onze dienstverlening? *16. Wil je nog iets aan ons kwijt? *CommentVerstuur